2017. november 13., hétfő

Micsoda csoda


A Márton napi vásárban sétálva kaptam egy szórólapot a méhpempő hasznosságáról és hogy milyen sok előnyös tulajdonsággal rendelkezik. Szinte minden kínra-bajra jó, rengeteg betegség van felsorolva. Ezeken felül a méhpempő még az immunrendszert is támogatja sok egyéb mellett. Nagyon megfogott, hogy ilyen sokoldalú dologról van szó. Nem mellesleg természetes, ami manapság már egyre nagyobb hangsúlyt kap. Jöhet minden, ami természetes, semmi, ami mű. Akkor inkább ezt adom a gyereknek, mint valami multivitamin készítményt, amibe ki tudja, hogy mi van a vitaminok mellett. Otthon rákerestem a neten, engem nagyon meggyőzött. Rendeltem is méhpempőt. Örülök, hogy ráakadtam erre a weboldalra, könnyű és egyszerű volt rendelni. Hamar és épségben meg is érkezett a méhpempőm. A gyerkőc is szívesen eszi, úgyhogy eddig csak jót tudok róla mondani. Amint elfogy, jöhet is az utánpótlás.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése